KATE agency s.r.o.

Symbol nákupního vozíku   nákupní košík je prázdný

obchodní podmínky | reklamační řád | zaregistrovat se | přihlásit se

On-line katalogy
Kategorie reklamních předmětů
Branding reklamních předmětů
Tištěná reklama

Ražba

Lis pro horkou ražbu

Ražba je vhodná především k vyražení textu či loga do diářů nebo kožených předmětů, jako jsou např. peněženky, klíčenky, pouzdra apod. Lze ji použít pro papír, např. kartonové krabičky, a některé typy měkkčených plastů. K přenosu dochází pomocí raznice zahřáté na požadovanou teplotu a tlakem. Ražba může být buď bez folie (tzv. slepotisk, který vytváří velmi decentní nenápadný reliéf loga v povrchu předmětu) nebo s fólií (vytváří velmi výrazný reliéf ve zvolené barvě folie – zlatá, stříbrná, modrá aj.). Zvláště se stříbrnou nebo se zlatou fólií lze dosáhnout vzhledu a kvality, které nezískáte žádnou jinou technologií.

Výroba raznice se provádí ručním nebo strojovým gravírováním z mosazi a je časově náročná a tedy poměrně drahá, ale raznice se po zaplacení stává majetkem zákazníka a může být kdykoli později použita znovu neboť její životnost bývá téměř neomezená. Mimo mosazných raznic existují i o něco levnější z hořčíkové slitiny, ty ale mají krátkou životnost a ražba pomocí nich je nekvalitní (reliéf nemá dostatečně ostré a prokreslené detaily).

Výhodou této technologie je luxusní vzhled označení a jeho vysoká trvanlivost – logou se postupem času používáním nesedře.

Nevýhodou je počáteční velká investice do raznice. Ale jedná se jen o jednorázovou částku a další výroba je ale již relativně levná a z dlouhodobého hlediska se po rozpočítání do jednotlivých kusů vrátí.

Ceny ražby najdete v sekci ceníky.

Záběry z výroby:

Ražba misek na žrádlo Ražba diářů

Ukázka reklamních předmětou označených ražbou:

Diáře opatřené ražbou